ENGLISH  

Noutati


Promotiile si vremea buna pot revigora piata produselor lactate - 26 iunie 2009

Schimbarea obiceiurilor de consum inapoi la produse de baza sau la cele cu greutate mai mica a generat un declin de 20% din volumul de v�nzari de produse lactate �n primele trei luni ale acestui an, conform reprezentantilor APRIL, citati de cotidianul Ziarul Financiar.

Cu toate acestea, liderii producatorilor �n industria produselor lactate - FrieslandCampina Romania, Danone Romania, Tnuva Romania si Albalact - se asteapta ca vanzarile sa isi reia cresterea de dupa vacanta de Paste si au ca tinta o crestere de 5 pana la 10% pana la sfarsitul acestui an, la aproximativ 1.1 miliarde de euro.

Ioan Darzu, presedintele APRIL, a subliniat faptul ca preturile nu vor creste �n acest an; cu toate acestea, producatorii spun ca evolutia preturilor va fi influentata �n special de costul materiei prime.

�n ceea ce priveste evolutia de ansamblu a industriei produselor lactate din acest an, in urma stagnarilor sau descresterilor vanzarilor din primele luni, producatori anticipeaza o crestere a pietei in anul 2009 cu 7% mai mica decat cea inregistrata in anul 2008.

Sursa: Ager Press



Proiectul pre-aderare "Controlul calitatii in lantul laptelui"

 Copyright © 2006-2013 INFOLAPTE.ro